فال مجله موفقیت نیمه اول اسفند 90

فال مجله موفقیت نیمه اول اسفند 90

فروردین:
در تجارت و تحصیل موفق خواهی بود. از زمان و موقعیت خود استفاده کن. به زودی یک قرارداد کاری امضا خواهی کرد. هرکسی از دیدگاه خودش درباره تو قضاوت میکند. بهتر است لیاقت و شایستگی خود را نشان دهی و نگذاری حتی یک نفر هم در موردت حرفی بزند که درست نباشد. از استعدادهای نهفته ات آگاه شو. بهتر است به کتاب فروشی بروی و در میان کتاب ها بگردی ، خودت میفهمی که به چه چیزی علاقه داری از همان جا شروع کن تا  خودت را بشناسی و زمینه پیشرفت خود را فراهم سازی. هرکسی به نوعی اشتباه کرده است پس گذشته را رها کن و به فکر آینده باش. نگذار اشتباهات گذشته تکرار شوند. زندگی گنجی را برایت به ارمغان می آورد. بهتر است با برنامه ریزی سراغش بروی. شرایط سختی داشتی اما دو دوست خوب و وفادار همیشه کنارت بودند و تنهایت نگذاشته اند. افکار بیهوده را کنار بگذار و مثبت اندیش باش و بر خداوند متعال توکل کن. به زودی سندی به دستت می رسد. کار دادگاه طولانی است. خرید و فروش هر دو خوب هستند.

اردیبهشت:
هر کاری زمان خودش را میخواهد، بهتر است عجله نکنی و بگذاری کارهایت خود به خود جلو روند. پنهان کاری نکن چون ماه پشت ابر نمی ماند. از این به بعد گذشته را به حساب تجربه بگذار و در آینده پنهان کاری ها را انجام نده. در یک جای دولتی به نتایج مثبتی دست می یابی. مراقب اسناد مهم باش . همنشینی با شخصی بلند مرتبه تحولی بزرگ در زندگیت بوجود می آید. با سیعی و تلاش در زمینه تحصیلی مطمئن باش که به نتیجه عالی دست می یابی. تولدی صورت میگیرد و زندگیت متحول میشود. بار سنگینی از مشکلات را کنار خواهی گذاشت . خانه ای احتیاج به تعمیر دارد . هر چه زودتر اقدام کن . کار دادگاه به زودی نتیجه اش اعلام میشود. به زودی سندی به دستت می رسد . به کسی هدیه ای می دهی که باعث خوشحالیش میشود. اختلاف خانوادگی از بین می رود . به یک همایش دعوت میشوی. که برای دیدن دوستان بهترین موقعیت است. موفقیت بدون زحمت کسب نمیشود حتما با زیاد کردن تلاشت به جاهای بهتری در علم و دانش و تجارت می رسی. زندگیت را سروسامان بده. خودت باید تصمیم بگیری تا همه چیز عوض شود

خرداد:
بعضی وقت ها حس میکنی کارهایت کند پیش می رود. به کارهای گوناگونی مشغول شده ای و سرت را شلوغ کرده ای. تلاشت را بکن تا با کمک دیگران مسائلت را حل کنی. کارهای اداری کمی طول میکشد اما به اتمام میرسد. ایده های نو و جدیدی داری ، از هر کدام خوشت آمد سراغش را بگیر زیرا موفقیت در چیزی است که خودت از آن لذت میبری. تولدی در پیش است که بسیار مبارک است از هیچ کس و هیچ چیز واهمه نداری و مثل یک شیر پرقدرت و دلیر هستی. همیشه صداقت را پیشه خود کرده ای . پیشرفت و موفقیت در چند قدمی توست. صبر داشته باش گره ها شل میشوند. از همین امروز ورزش را شروع کن. اگر لازم است با دوستی برای ورزش کردن همراه شو . فشار زندگی برای همه هست مراقب هوس های زودگذر باش. کمی تلاشت را بیشتر کن در خانواده و اجتماع فرد موفقی هستی. باید فردی از خانواده را نصیحت کنی . برایت حرکت مالی پیش می آید و سود خوبی نصیبت میشود. پس انداز را فراموش نکن . اگر دنبال وام بروی درست میشود.

تیر:
حق را بگو حتی اگر به ضررت باشد. وضع مالی ات آنقدر خوب میشود که بیشتر میتوانی به دیگران کمک کنی. مساله مالی به کمک خانواده به زودی حل میشود. اگر با شخصی در حال جنگ هستی دیگر وقت آن رسیده که هر دو قضایا را به دست فراموشی بسپارید و کم کم راه دوستی را پیش بگیرید. کسی به کمکت نیاز دارد اگر میتوانی کمک کن. برنامه سفر در حال درست شدن است. پیام های رد و بدل میشوند که نباید زیاد به آنها اهمیت بدهی . در تنگاهای عاطفی قرار میگیری اما گذرا هستند. توکل بر خداوند یکتا تکیه گاه امنی برای توست. سرنوشتت در حال تغییر است. از خرج های اضافی چشم پوشی کن اما آنچه را که برای آسایش خودت و خانواده ات لازم است فراهم کن. آرزوهایت را بنویس و به آنها زمان بده و هر روز به آنها نگاه کن. خبرها و اتفاقات خوب زودتر از آنچه که تصور میکردی رخ می دهد. به کارهایت سرعت ببخش. حمایت خانواده پشت و پناه توست. هر کمکی از آنها بخواهی حتما برایت انجام میدهند. قرار دادی با کسی امضا میکنی که سودآور است. تغییر مکان ممکن است. خرید و فروش ملک برایت عالی است. اگر به تنهایی نمیتوانی با کسی شریک شو.

مرداد:
شاید تا بحال زندگی آرامی را تجربه نکرده ای ، اما به زودی به آرامش خواهی رسید. شاکر خدای مهربان باش. زیرا موفقیت نزدیک توست. ثروتی به دستت می رسد و گرفتاری هایت پایان میابد. برای حل مسائل از مشاوری کمک بگیر . از توقعات خودت کم کن و با کوچک های فامیل مهربان تر باش . اجازه نده درگیری های چند روز گذشته دوباره تو را از کار و زندگی بیندازد. روزهای خوشی را در پیش خواهی داشت . از مشکلات نهراس و به جای فرار از آن به مقابله از آن بپرداز. شاید در این اندیشه باشی که از زیر بار مسئولیت شانه خالی میکنی. گرچه ظاهرا به نفع اوست ولی در نهایت خودت زیان میکنی. با قبول مسئولیت های جدید روزهای پرمشغله ای را پیش رو داری .  به سلامتی ات بیشتر توجه داشته باش و به سفر برو. در قبول بعضی از کارها خیلی دقت داشته باشس و بی گدار به آب نزن. به زودی تصمیم مهمی خواهی گرفت که مستقیما با آینده ات در ارتباط است. سندی مهم را امضا خواهی کرد. بی جهت خود را افسرده نکن. دوستان قدیمی را ملاقات میکنی . بهترین روزی که می توانی برای آینده برنامه ریزی کنی همین امروز است. اوقات فراغت خود را بیهوده نگذران.

شهریور:
احساس تنهایی میکنی ولی دیگران به این مساله بی توجه هستند. خوشبختانه چند ملاقات دلپذیر اوضاع را دگرگون خواهد کرد.استعدادهای خود را دریاب و برای آینده برنامه ریزی کن.برای  دیدن فیلم جدیدی با دوستان به سینما برو . اوقات خوشی را با آنها بگذران.بحث و گفتگویی تو را به خود مشغول می سازد.اگر دوست نداری وارد هیچ بحثی بشوی از حالا جلوی آنها را بگیرو محیط اطرافت را در آرامش نگه دار.ورزش را فراموش نکن.مدت هاست به سلامتی خودت فکر نکرده ای.شغل جدیدی پیشنهاد میشود.اگر از کار قبلی خسته شده ای می توانی به کار جدیدی  فکر کنی.خرید اتومبیل پیش می آید.احترام به بزرگترهای فامیل را فراموش نکن.به دنبال رزق و روزی حلال باش.در زندگی بردباری و شکیبایی داشته باش.افراد قابل اعتمادی دوروبرت هستند.چیزی به دست می آوری که ارزش این همه تلاشت را داشت.در ظاهر همیشه خود را شاد نشان می دهی.دوست داری همه تو را فرد پر انرژی بشناسند.ریسک کردن بعضی وقتها لازم است.سعی کن از قبل ریسک تجاری با افراد با تجربه صحبت کنی.از محیط زندگی ات زیاد راضی نیستی و دوست داری به محیط دیگری بروی.به زودی تغییر جا و مکان پیش می آید.خیلی چیزها بستگی به تصمیم قاطع تو دارد.

مهر:
به سوی هدفی والاتر می روی.به فکر رفتن به شهر یا مکشور دیگری می افتی در هر صورت برایت نتیجه مثبتی به همراه دارد.شاید لازم باشد برای مدتی عزیزان خود  را تنها بگذاری. اما با دست پر برمی گردی.در اثر سعی و کوشش به جاهای بالایی خواهی رسید.اعتماد به نفس بیشتری از خودت نشان بده تا قدرت ایستادن جلوی مسایل بزرگ را داشته باشی.افرادی هستند که به تو کمک می کنند.ملاقاتی مهم در پیش است.ایده های جدیدی بعد از این ملاقات به سراغت می آید.مسافر می آید و قهری به آشتی می گراید.کتاب خاندن را فراموش نکن.اگر وقت کردی با دوستی به کتابفروشی برو و کتاب های مور علاقه ات را خریداری کن.بیشتر افکارت آرام آرام عملی می شوند.بعضی ها قدر زحماتت را نمی دانند.نگران نباش و راه راست را پیش بگیر و با خدا باش.از جایی که ناامیدی خبر خوشی می آید.از گذشته پشیمان هستی.اما نمی شود کاری کرد.بهترین کار فراموشی خاطرات بد است.به امروز و فردا فکر کن.خبری را که مدت ها منتظرش بودی می شنوی.دیگر زمان آرامش فرا رسیده.پول در دستت باقی نمی ماند.

آبان:
با کمک اطرافیانت دردسرها را از بین ببر. بهتر است از عصبانیت دوری گزینی. تا ماه آینده تغییرات مهمی شکل گیرد. گشایش مالی امکانپذیر است. مسئولیت های زیادی را به دوش گرفته ای آن قدر زیادند که خودت را فراموش کرده ای . بهتر است مسئولیت و کار هر کسی را به خودش واگذار کنی. امیدوارانه پیش می روی. همین امر تو را پیروز میکند. دعا و عبادت را فراموش نکن. ناگهان خیلی چیزها میتواند تغییر کند . قدر دوستان خود را بدان . شخصی که بسیار مریض است شفا می یابد. جزو افراد منظم اجتماع به شمار می آیی. همین نکته در اخلاق و رفتارت باعث شده کوچکترین ناراحتی و یا بینظمی را سریع درست کنی . دوست داری در حال زندگی کنی ولی به آینده هم فکر میکنی. خرید خانه دلخواه بالاخره صورت میگیرد. هر چه هدفت بزرگتر باشد ، تلاشت هم بیشتر میشود. صبر کن و بعد به ندای درونت گوش بده . خبرهای خوشی میشنوی. هدیه ای دریافت میکنی

آذر:
دوران خوشی را میگذرانی. تو هم با امواج دوستان و خانواده حرکت کن. اگر همه میخندند تو هم بخند و اگر آنها میهمانی میدهند تو هم میهمانی بده و بگذار برای چند ساعت هم که شده دور از مسائل روزمره باشی. کمک مالی دریافت خواهی کرد. همه چیز در سرازیری قرار میگیرد و خیلی راحت مسائل یکی پس از دیگری حل میشود. اعتماد به نفس داشته باش . بقیه آدم ها هم مثل تو هستند سعی کن آهنا را زیاد بزرگ نکنی و خیلی راحت حرفت را بزنی. تغییرات در حال شکل گیری است. الان حوصله تغییر دادن چیزی را نداری و به آنچه که داری چسبیده ای ، اما بهار که رسید تو را به سمت تغییرات بهاری سوق می دهد. در تحصیل علم و دانش و هنر به جایی می رسی که خودت هم فکرش را نمی کردی . فقط پشتکار داشته باش و ادامه بده. از آدم های منفی دوری کن . افکار بیهوده را دور بریز و بر مسئولیت های خودت تمرکز داشته باش. کمی از پس اندازهایت را در راه خیر صرف کن. پول فراوانی به دستت می رسد. از طریق موسیقی انر‍ژی بگیر . دو خبر خوشحال کننده پشت سر هم می رسد و تو را لبریز از شادی میکند. بیمار شفا می یابد . از کسی قرض نگیر زیرا پس دادن آن سخت است.

دی:
حسرت و افسوس گذشته را نخور. باید حال و آینده را به دست آوری تا موفق شوی. هر چه به خود و دیگران سخت بگیری زندگی نیز بر تو سخت خواهد گرفت. زندگی جدیدی بر مبنای تلاش ، سرعت عمل و دقت بساز. آرزوهای زیادی داری کمی با صبر و حوصله قابل اجراست. برای آنکه همیشه راه راست را پیشگیری همیشه انسان مهربان و دلسوز هستی ولی از مشکلی رنج میبری. فکر میکنی کسی با تو رقابت میکند و سعادت و خوشبختی تو تو را گرفته است. غصه نخور و به کار خود مشغول باش. باید به خدا توکل داشته باشی و بدانی که انسانی مهربان چون تو هرگز جواب بدی را با بدی نمیهد. بلکه با متانت و صبوری و محبت او را شرمنده  میکند. مژده ای دریافت میکنی که فکرش را هم نمیکردی . با موفقیت مسائل را حل خواهی کرد به شرطی که به خداوند توکل کنی و از تردید و دو دلی دست برداری . با بگو و مگو کاری درست نمیشود. ضرری که متوجه خانواده ات شده به زودی جبران میشود. اوضاع به زودی تغییر خواهد کرد و موجب شادی خواهد شد، نگران نباش.

بهمن:
انسانی با اراده و صمیمی هستی . سعی کن زندگی را برای خود بخواهی نه اینکه خود را برای زندگی، برای اینکه زندگی ارزش اینهمه غصه خوردن و حرص ورزی را ندارد. عده زیادی به تو و خانواده ات حسادت می کنند ولی تو با دلسردی و عصبانیت زندگیت را تلخ میکنی. به سخن حسودان توجهی نکن . حواست باشد خوش قلبی هم اندازه ای دارد. سعی کن قدری در کارها با فکر و اندیشه عمل کنی تا فریب نخوری. مژده پشت مژده دریافت میکنی سفر کرده می آید.قهر تبدیل به صلح و دوستی می شود.پیامی شادی آور خواهی شنید که در کار تجاری ات گشایش به وجود می آورد.دیگران با سخنان نیشدار نرنجان،زیرا قلبت پاک و پر از مهر و محبت است.تحمل گریه هیچکسی را نداری.خاوند کمک می کند و این نیت برآورده میشود.مسافرت برایت خوب است.به زودی تغییرات کلی در زندگی ات حاصل میشود که به نفع همه افراد خانواده است.چشمانی نگران منتظر دیدار توست.عجله کن که او را ببینی و به کمک او بشتابی که سخت به کمکت نیاز دارد.کسی در حال نصیحت کردن توست چیزی جز خیر و صلاحت نمی خواهد.به پندهای او توجه داشته باش و با دیگران با احترام رفتار کن تا احترام ببینی.

اسفند:
تولدت مبارک.کارت رونق میگیرد ولی مغرور نشو و در هر حال خداوند را در نظر بگیر.از محبتی که خداوند به تو دارد در راه خدمت به مردم بدون تظاهر استفاده کن.چون خداوند تو را دوست دارد.رمز آرامش در این است که انسان پایش را ازخود خارج نسازد و به زندگی که دارد راضی باشد.آرزوهای زیادی در دل داری اما هر کدام نیاز به زمان و تهیه مقدمات دارد.به پدر و مادر احترام بگذار و دل آنها را بدست آور تا در اثر دعای آنها به آرزوهایت برسی.عکس العمل تو درست بود ولی قدری تند و خشن عمل کردی.اگر تلاش و دقت را همرا سازی بر رقیبان پیروز میشوی و موفقیت در چند قدمیت قرار می گیرد.پس بر خداوند متعال توکل کنو راز خود را به کسی مگو.مسافرت راه دور در پیش داری.از حالا به فکر مقدمات آن باش.خبری خوش دریافت میکنی که تو را همانند گلهای بهاری تازه و با نشاط میکند.همه چیز به شادی در حال صورت گرفتن است. نگران نباش خرید و فروش سودمند است.آینده درخشان در انتظار توست.هنر را جدی بگیر و بگذار برای خودت در این زمینه کسی شوی.


منبع: مجله موفقیت شماره 230

گردآوری شده توسط وبلاگ فالگیر      

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد امین شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.amin66.blogsky.com/

چرند بود .
خودت بخونی متوجه میشی.


اول اسفند خودت اضافه کردی تولدت مبارک؟؟
که یادش نره؟؟
برو بچه نکن این این کارا رو.

اولا سلام
باشه یه بار دیگه میخونمش !
نه اگه دقت کنی ، تو هر ماه که میخواد فالش و بگه اگه مربوط به اون ماه باشه ، قبلش یه تولدت مبارک و می نویسه !
لازم به گفتن من نیست ، هیچ چیز فراموش نمیشه !
نترس
از الان مبگم که بخدا لازم به زحمتتون نیستم ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد