فال مجله موفقیت نیمه دوم تیر 91


فروردین
خبرهای شادی به اطرافیانت خواهی داد. سفری پر از خاطره در راه است. آماده  پذیرش مسئولیت های جدید در زندگی ات هستی. با عشق و علاقه کار جدیدی را شروع می کنی. دوست داری یک بار دیگر خودت را محک بزنی و ببینی چقدر توانایی داری  برای اقدامات بزرگ با افراد با تجربه صحبت کن و نظر آنها را نیز جویا شو.  تغییر مکان فکر خوبی است. قناعت کردن بهتر از آن است که پا را از گلیم خود  درازتر کنی و در کار خود بمانی. امضایی مهم برای بستن قرارداد به وجود می آید  که بسیار مبارک است. فکرهای بیهوده بعضی وقت ها سرت را پر می کند بهتر است تا  از درستی مطلبی صد در صد مطمئن نشده ای فکر بیهوده ای به سرت راه ندهی و   قضاوت نکنی. مسافری از راه دور برای دیدنت می آید که باعث شادی ات می شود. مراقب افراد مسن خانواده باش زیرا آنها توان جسمی خود را از دست داده اند  میل دارند جوان تر ها در بعضی کارها به آنها کمک کنند. سعی کن همیشه حس خوب  را به دیگران منتقل کنی. برای پیدا کردن منبع ناراحتی هایت بهتر است به جای  این که آن را در دیگران یا بیرون از خودت بجویی، به درون خودت نگاهی بیندازی.


اردیبهشت
هر کاری از طریق قانون بهتر درست می شود. غیرقانونی انجام دادن کارها تو را  به دردسر می اندازد. هنوز دشواری هایی سر راهت قرار دارد. بهتر است شکیبا باشی و با افراد با تجربه صحبت کنی. اما تصمیم آخر به عهده خودت است. پچ پچ دیگران هرگز تمامی ندارد، اگر حق با توست ناراحت نباش. به زودی در یک مراسم ازدواج شرکت می کنی. به خدا پناه ببر و از او کمک بخواه تا در کارهایت گره گشایی شود. در کارها عجله نداشته باش. زندگی ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنی. در ارتباط برقرار کردن با افراد دور و برت صادق و راحت باش و آنها راهمان طور که هستند قبول کن. سال گذشته مسایل گوناگونی داشتی و با خیلی چیزها جنگیدی. دیگر وقت صلح و دوستی و آشتی فرا رسیده است. تا جایی که می توانی با توکل بر خداوند رحمان به درس خواندن ادامه بده تا به جاهای بالای شغلی برسی. بیشتر با عقل کار کن تا با احساسات. آینده بسیار روشنی در انتظار توست. فروش ملکی باعث تکان خوردن زندگی ات می شود. خرید و فروش هردو خوب است. سفر برای تغییر روحیه ات عالی است. بهتر است به زندگی خودت بچسبی و به زندگی دیگران  کاری نداشته باشی.


خرداد
هر لحظه از زندگی بسیار ارزشمند است و می توانی از این لحظات مهم آینده خود را بسازی. با صدقه دادن سنگینی ها را از خود و یا نزدیکانت دور کن. به زودی به خواسته ها و آرزوهایت می رسی. مدرک مهمی به دست تو می رسد که بسیار مبارک است. برنامه سفر ریخته می شود باید ببینی با رفتن به سفر به زندگی ات صدمه ای وارد نمی شود. تغییر منزل می تواند پیش بیاید اما باید اول موقعیت ها را بسنجی. مدتی است در فکر تغییر هستی اما شرایط هنوز جور نیست. اگر در تحصیل علم و دانش می کوشی به مدارج بالا دست می یابی. فردی خودساخته هستی. آن قدر مشغله داری که دیگر وقت فکر کردن به مسایل منفی را نداری و به سادگی ازکنارشان می گذری. خیلی زودتر از آن چه که فکرش را می کنی غم و غصه هایت تمام می شود و به رهایی کامل می رسی. همیشه بر خداوند مهربان توکل کن و از او یاری بخواه. هر کسی را جداگانه در نظر بگیر و آنها را به خاطر بستگانشان قضاوت نکن. از هر فرصتی که باعث می شود چیزی یاد بگیری و در کارت پیشرفت کنی حداکثر استفاده را بکن.


تیر
در اثر تلاش و کوشش توانسته ای به جایی که می خواهی برسی. از معنویت در رسید به اهدافت استفاده می کنی. نیروها و انرژی های درونی ات را نادیده نمی گیری توکلت بر پروردگار است. یادت باشد کاینات هیچ چیزی را بدون دلیل انجام نمی‌دهد و اعمال خوب و بد ما بالاخره روزی به خود ما برمی گردند. اگر می خواهی برای حل مشکلی به دادگاه بروی وقت و پولت در این بین هدر خواهد رفت. سعی کن موضوع را با طرف دعوی حل کنی. درمورد ارتباط با دیگران به خصوص دوستان تلاشت کمرنگ شده است. دوستان قدیمی ات را از دست نده. رابطه را در حد تعادل نگه‌دار. خبرهای ناراحت کننده برای همه وجود دارند اما انسان باید بر اعصابش مسلط باشد. زیرا هیچ چیز همین طور باقی نمی ماند و همه چیز در حال تغییر است. از کودکی خوش شانس بوده ای و هنوز این شانس و اقبال با توست. اگر منتظر بستن قراردادی هستی به خوبی صورت می گیرد. خبرهای تلفنی خوشحال کننده ای در راه است. تحصیل را جدی تر بگیر. مسافری برای دیدنت می آید. اگر می توانی کاری برایش انجام بده. کمی استراحت لازم  است. فشار کاری زیادی را تحمل کرده ای به تغذیه ات توجه کن. خرید و فروش خوب است.

 
مرداد
هرچه مهربان تر و آرام تر باشی، انرژی بیشتری را به خانه و محل کارت می آوری. هر کسی اشتباه می کند، خودت را بابت اشتباهاتی که تاکنون کرده ای ببخش و سپاسگزار باش که از آنها درس آموختی. از امروز برنامه ریزی کن. هیچ وقت منت این و آن نباش. مانند خورشیدی پر امید و درخشان در خانه ات بدرخش. از تمام امکاناتت استفاده کن تا کسی باشی که باعث افتخار خود و خانواده ات می شود نگاهت را به مشکلات با دیدی جدید، انعطاف پذیر و بی تعصب عوض کن. محبت تنها چیزی است که بر روی هر کسی تأثیر می گذارد. اگر به زندگی دیگران توجه کن بینی که تمام مردم از چیزی وحشت دارند، به چیزی یا کسی عشق می ورزند و چیزیرا از دست داده اند. دل نگران هستی، رییس اداره یا پدر خانواده یا قاضی دادگاه باعث دل نگرانی ات شده اند. سعی کن به وظایف خودت به بهترین نحو ممکن عمل کنی. کم کاری نکن. اگر منتظر نامه یا نتیجه کاری هستی با تاخیر به دستت می رسد. سفر بزرگی در راه است از حالا می توانی چمدان هایت را ببندی. روح ماجراجو و کاوشگری داری. تغییر و جابجایی مکان می تواند صورت گیرد. هیچ وقت در جایی که دوست نداری زندگی کنی نمان. برای رسیدن به هر چیز باید بهایش را بپردازی.

 
شهریور
در شرایط سختی به سر می بری یا بالاخره همه حرف ها باید در جمع زده شوند و به یک نتیجه ای برسی این موضوع ها را هر کسی در زندگی اش دارد و چیز عجیب و غریبی نیست. باید از همان روز اول مسایل را حل می کردی و نمی گذاشتی به این جا برسد. شاید برای مدتی قهر و دلخوری پیش بیاید اما با گذشت زمان تبدیل به دوستی می شود. یادت باشد حد و مرز خود و دیگران را از روز اول مشخص کنی. به زودی در کارت گشایش می شود. اگر در یک شرکت کار می کنی، کوشایی و به موقع  انجام دادن کارها می تواند باعث ترقی ات شود. در علم و تحصیل تا می توانی تلاش کن. قدر دوستان و افراده خانواده ات را بدان. به چند مجلس میهمانی دعوت می شوی. حتما برو، برای روحیه ات خوب است. اگر لباس هایت قدیمی یا کهنه شده اند وقت آن رسیده که لباس های جدید بخری. بگو و مگوهایی برپا می شوند که گذرا هستند. همسایه ها در موردت خوب صحبت می کنند. شخصیت خودت را حفظ کن و با افراد دور و برت مهربان و مودب باش. به مسایل زمان بده، بگذار زمان آنها را حل کند. سرانجام موفقیت با توست. هر کاری را با دل و جان انجام بده. هنگامی که به دنبال خوشی های بزرگ زندگی هستی، شادی های کوچک را نادیده نگیر.

 
مهر
وقتی شنیدی خوشبختی به سراغ کسانی می رود که برای رسیدن به هدفشان تلاش می کنند، زیاد تعجب نکن. زیرا تا چیزی را نخواهی به تو داده نمی شود. تا دری را نزنی باز نمی شود. به دنبال یادگیری و هنر باش. زیبایی و پول پدر خوب است اما در نهایت باید چیزی در درونت باشد که به آن افتخار کنی. به یک رشته ورزش بپرداز و سعی کن در آن به اوج برسی. کتاب خواندن بسیار خوب است. درمورد پرورش  و نگهداری گیاهان و یا حیوانات بخوان. فکر نکن تنها با نیروی عشق می توانی از یک فرد بد انسان خوبی بسازی، به ذات طرف مقابل هم باید توجه داشته باشی. هنگام معامله با افراد با تجربه مشورت کن و گول کسی را نخور. مراقب اشیای  خانه ات باش تا گم نشوند. آنهایی که هنوز ازدواج نکرده اند در فکرند که دیگر سروسامان بگیرند. اگر شرایط خوب است اقدام کن. منتظر دریافت هدیه ای باش که   باعث شادی ات می شود. روزگار را جدی تر بگیر. اگر از کارت راضی نیستی تغییرش بده. نگذار فشار کار تو را خسته و افسرده کند. سند یا کارنامه مهمی در حال  درست شدن است. منتظر آمدن کسی هستی یا دوست داری با کسی که قهر کرده ای آشتی  کنی. یخ های زندگی ات در حال آب شدن هستند. به پدر و مادر خود احترام بگذار.

 
آبان
با زبان خوش می توانی مار را از لانه اش بیرون بیاوری؛ تصمیم گیری با خودت است. این تابستان موقع تصمیم گیری های مهم است. سند و مدرک مهم سر موقع بدستت می رسد. نگران نباش فقط دعا کن که همه چیز آن جوری که می خواهی بشود. همسری خوب و وفادار داری، قدر او را بدان. برای زندگیتان نقشه های عالی در سر دارد. با ادب بودن و حقوق دیگران را پایمال نکردن بهترین راه برای رسیدن به  محبوبیت است. اگر خانه یا مکانی که مربوط به توست احتیاج به تعمیرات کلی دارد  از حالا باید شروع کنی تا در پاییز و زمستان خیالت راحت باشد. خرید و فروش  آپارتمان یا زمین بسیار به موقع است. جر و بحث راه نینداز که امکان دارد کار به جاهای باریک کشیده شود. از همین امروز به اتاق یا خانه ات سروسامان بده. تغییر دکوراسیون برایت خوب است. به دنبال دردسر نباش و سعی کن برای دیگران هم دردسر درست نکنی. به مردم بیشتر از آن چه که از تو انتظار دارند کمک کن و این  کار را با کمال میل انجام بده. گاهی اوقات در صف نوبت خود را به دیگران بده.  دل پدر و مادر را به دست بیاور. در امور علمی و تجارت موفقیت با توست. از این که دیگران سخنان خیرخواهانه تو را درک نمی کنند ناراحت نباش. برای حل مشکل هیچ وقت از بیراهه نرو. درهای خوشبختی به رویت باز می شود.

 
آذر
از طبیعت الهام بگیر و سعی کن در فصل تابستان مثل طبیعت پرثمر باشی. ورزش را فراموش نکن و اگر لازم است به پزشک مراجعه کنی، پشت گوش نینداز. برای بیماران و افراد درمانده دعا کن و اگر می توانی باری از روی دوششان بردار. رفتاری شایسته از خود نشان بده تا مثل قبل قابل اعتماد باشی. از خداوند کمک بخواه.  راهی برای بهتر شدن اوضاع وجود دارد اگر به تنهایی نمی توانی آن راه را پیدا کنی بهتر است از افراد با تجربه و شایسته کمک بگیری. روح تو، تو را به اوج و تعالی هدایت می کند. سعی کن در سلام کردن اول باشی و با نگاه کردن به چشم های  مخاطب محبتت را به او بفهمانی. اگر فرزند داری زمانی را که صرف او می کنی  هرگز هدر نمی رود؛ زیرا او به عشق و توجه و علاقه تو احتیاج دارد. بعضی از کارهایی که به آنها فکر می کنی هنوز به زمان نیاز دارند. پس زیاد عجله نکن.  مرحله ها را پشت سر هم به سلامت و خوبی خواهی گذراند و در نهایت موفقیت از آن توست. از بدبیاری زیاد دلگیر نباش و دوباره تلاش کن. جشن و میهمانی برپا می   شود، حتما دعوت را بپذیر و اوقات خوشی با فامیل و دوستان داشته باش. آلبومی برای عکس ها یا جایی برای خاطرات گذشته درست کن.

 
دی
گاهی افکار جالبی به سراغت می آیند. برای بهتر شدن شرایط کاری یا زندگی ات از آنها استفاده کن. حق را بگو. بعضی ها مجبور می شوند به دادگاه بروند ولی نتیجه به نفعشان تمام می شود. عبادت پروردگار را فراموش نکن و بگذار نیروهای درونی ات در حل مسایل کمک کنند. آدم با غصه خوردن به جایی نمی رسد. بهتر است به غم ها بخندی. بر خداوند مهربان توکل کن و از او کمک بخواه. سعی کن همسری مهربان باشی. جادوی قدردانی و تمجید را دست کم نگیر. برای افراد خانواده، فامیل و دوستانت زمان بگذار و بدان که این زمان به هدر نرفته است. بعضی ها هستند که مدام از تو می پرسند چرا به آن چه می خواهی نمی رسی؟ به این افراد اهمیت نده. هنگامی که مشکلات بر تو مستولی می شوند آرام باش و آرامشت را حفظ کن. انعطاف پذیر باش. شاید باید برنامه هایت را تغییر بدهی، با روی خوش این کار را انجام بده. صدقه بده و برای رفتگان خیرات را فراموش نکن. تغییر منزل عالی است. پول فراوان مثل وام یا تجارت خوب در انتظارت است و تا پایان سال به دستت می رسد. بعضی ها چهره اصلی شان را هیچ وقت نشان نمی دهند . مهم نیست تو خودت باش. از افسردگی و پنهان کاری دست بردار و با نشاط و شادی روزت را به شب برسان.

 
بهمن
به هر چیزی زیادی فکر می کنی و افکار بیهوده تو را تنها نمی گذارند. وقت آن رسیده که به خودت فکر کرده و افکار بیهوده را از سرت بیرون کنی. دیگر حوصله تغییر نداری و به آن چه که داری راضی شده ای و این کار تو را افسرده کرده. این حالت زیاد پایدار نمی ماند. زیرا زندگی پویایی خودش را دارد. بعد از مدتی دوباره شور زندگی و خواستن در تو زنده خواهد شد. به جایی می رسی که باورت نمی شود. خوشبختی و سعادت منتظر توست. خانه دلخواهت را می خری. فشار زندگی برای همه وجود دارد و همه مشغول درس گرفتن و آموختن هستند. رویاهای شیرین، خبرهای خوش و دیدارهای دوست داشتنی به زودی زندگی ات را تغییر می دهند. شاید برای  درست شدن چیزی همه چیز باید از بین برود و دوباره از نو ساخته شود، پس مثل طبیعت قابل انعطاف باش. انتقاد نکن بلکه به جنبه های مثبت خودت و دیگران توجه داشته باش. اگر می خواهی در کسب و کار با کسی شریک شوی اطمینان حاصل کن که شریک حتما پول کافی دارد. اگر زن و شوهر تا ابد بخواهند خام باقی بمانند خانه شان به محل جنگ و تنش تنزل خواهد یافت. اما خانه ای که زوج های پخته و رشد یافته در آن حضور دارند معبد آرامش و هماهنگی است.

 
اسفند
سعی کن با همسرت به رشد معنوی برسی. یک شهروند فوق العاده خوب باش. از خودخواهی هایت بگذر. آگاه زندگی کن. این آگاهی زمانی به دست می آید که به رشد روحی رسیده باشی. به خودت اطمینان داشته باش. نیازی نیست خودت را به دیگران ثابت کنی. وقتی دیگران فروتنی خالصانه ات را درک کنند خیلی بیشتر قدر تو را می دانند. تلاش کن تا فردی راحت، آرام و بدون اضطراب باشی. همیشه این سه اصل موفقیت را به خاطر داشته باش: توانایی، انعطاف پذیری و شهامت. پیش از انجام  کوچکترین معامله ای خوب فکر کن و بعد تصمیم بگیر. هیچ وقت فرصت قدم زدن با افراد خانواده و دوستانت را از دست نده. زمان خرید وسایل گران قیمت و طلا و جواهر فرا رسیده. لیست خرید را بنویس، پولی از راه می رسد که تو را به خریدن وا می دارد. در کارها استعداد زیادی داری. به کارهای هنری روی بیاور تا پولدار شوی. اوقات خوش سفر و جمع شدن با افراد موفق تو را برای زمانی کوتاه از مشغله ها دور می سازد. اگر با کسی قهر کرده ای سریع آشتی کن. بعضی وقت ها آدم باید ایثار کند. مایوس و ناامید نباش. درست است که دست و پایت بسته است، اما باز هم تلاش خودت را بکن. شاید این بار درست شود. امیدوار زندگی کن و دعا را فراموش نکن.



منبع : فالگیر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد