مقام از خود ممنون

مامور کنترل مواد مخدر به یک دامداری در ایالت تگزاس آمریکا می رود و به صاحب سالخورده ی آن می گوید:باید دامداری ات را برای جلوگیری از کشت مواد مخدر بازدید کنم.دامدار با اشاره به بخشی از مرتع،می گوید:باشه،ولی آنجا نرو.

مامور فریاد می زند: آقا! من از طرف دولت فدرال اختیار دارم. بعد هم دستش را می برد و از جیب پشتش نشان خود را بیرون می کشد و با افتخار نشان دامدار می دهد و اضافه می کند: اینو می بینی؟ این نشان به این معناست که من اجازه دارم هرچه دلم بخواهد بروم و در هر منطقه ای بدون پرسش و پاسخ.حالی ات شد؟ فهمیدی؟


دامدار محترمانه سری تکان می دهد، پوزش می خواهد و دنبال کارش می رود. کمی بعد دامدار پیر فریادهای بلند می شنود و می بیند که مامور از ترس گاو بزرگ وحشی که هر لحظه به او نزدیکتر می شود، دوان دوان فرار می کند. به نظر می رسد که مامور راه فراری ندارد و قبل از این که به منطقه ی امن برسد، گرفتار شاخ گاو خواهد شد. دامدار لوازمش را پرت می کند، با سرعت خود را به نرده ها می رساند و از ته دل فریاد می کشد:((نشان.نشانت را نشانش بده.))

نظرات 1 + ارسال نظر
نینا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ http://namakdon1362.blogfa.com

عیدشمام مبارک انشاالله سال جدیدبرات سالی پرازموفقیت سلامت وسعادت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد